Początek.

Hej!


Z racji tego, że mam sporą grupę czytelników na portalu ask.fm, chcę rozpocząć prowadzenie bloga. Jest to początek, nigdy się tym nie zajmowałem, prowadziłem jedynie bloga, gdzie wypisywałem to, co mi wyobraźnia nasunęła.                                                                                                  

 Zapewne wiele osób przyczepi się do tego bloga, ale to moje życie i ja o nim decyduje.
Na początku chciałbym Wam się przedstawić. Nazywam się Piotr Duchewicz, tak jak jest napisane w stronie tytułowej. Mam 19 lat, urodziłem się 15 kwietnia 1995r. w Płocku.
Czytałem blogi różnych ludzi, jedne były zabawne, drugie życiowe, a trzecie bez sensu. 


Na ogół interesuje się wszystkim po trochu i z czasem dowiecie się co lubię, a czego nie. Od dawna chciałem założyć bloga, lecz nigdy nie potrafiłem się do tego zabrać. Zawsze chciałem pisać dla kogoś, aby każdy mógł coś ocenić, czy się zgadza ze mną na pewne tematy, wyrazić swoją opinię lub podyskutować. 

Będę tutaj pisał o wszystkim i o niczym. Chcę z każdym z Was podzielić się tym, co leży mi na sercu, co mi chodzi po głowie, wyrazić swoją opinię, dzielić się zdjęciami, filmami. Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie, każdy będzie mógł się pośmiać lub posmucić razem ze mną. Może ktoś się czegoś nauczy lub Wy nauczycie czegoś mnie. Możecie mnie poprawiać, bo wiadomo, że każdy robi błędy lub się myli, na pewno nie odbiorę tego negatywnie, a wręcz przeciwnie. W komentarzach możecie mnie pytać, wyrażać swoją opinię, a postaram się każdemu odpowiedzieć, pomóc i oczywiście z każdą opinią podejdę z dystansem.
Również oczekuje od Was tego, że Wy także podejdziecie do tego bloga z dystansem, nie mam na celu kogokolwiek obrazić czy coś z tych rzeczy, bo robię to w dobrym celu, w sumie jak wszystko.
Mam nadzieję, że ciepło mnie przyjmiecie.
Zaczynamy! ;)

2 komentarze:

  1. Myślę ,że taki blog jest dobry. Też tak myślałam kiedyś jak Ty , by założyć takiego bloga ..Dlatego pisałam co czuję na pewnym photoblogu , dosłownie wszystko tam było.Jestem pewna ,że ludziom spodoba się Twój pomysł i będziesz miał tyle samo czytelników co i na ask'u . Powodzenia Piotruś ;* / Czytelniczka Twojego ask'a .

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się z Tego bloga kochany ! =)
    Napewno bede go czytać. =) I dodawaj wszystko to, na co bedziesz mial zwyczajnie ochotę ! =) Czekam na nastepna notke ! =) Pozdrawiam goraco ! Buziaki ! =*

    OdpowiedzUsuń

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author

Blogi