Tyle szczęścia.

Hejka.

Dzisiaj napiszę o szczęściu, być może pomyślicie, że ta notka będzie trochę egoistyczna, ale wydaje mi się, że gdy człowiek jest szczęśliwy, to chciałby się tym szczęściem podzielić z każdym człowiekiem na Ziemi. 


Ile ciepła i radości może dać Nam ta jedna osoba, nagle wszystko wydaje nam się łatwiejsze, a na świat patrzymy przez różowe okulary. Wszystko staję się piękniejsze, mamy ochotę krzyczeć jak bardzo jesteśmy szczęśliwi.
Szczęście może Nam sprawić wiele rzeczy, osób. Znalezienie piątaka na ulicy, pomoc starszej Pani przejść przez pasy, podniesienie papierka na ulicy lub rzucenie bułki dla ptaszka, spędzenie dnia z przyjaciółmi, ale największe szczęście może Nam dać ta osoba. Co mam na myśli "ta osoba"? Ta, której oddajemy serce, o której myślimy w ciągu dnia i nocy, a na widok tej osoby szybciej bije Nam serce. Gdy do Naszego życia wejdzie taka osoba, to jesteśmy w stanie zrobić wszystko, dostajemy takiego porządnego kopa, chcemy się śmiać, bawić, jesteśmy po prostu w wielkiej euforii.
 Zastanawiałem się, czy jestem szczęśliwym człowiekiem, czy czegoś mi brakuje, czy doceniam to co mam? Owszem, jestem bardzo szczęśliwym człowiekiem, mimo błędów, złych stanów, to jednak mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że jestem szczęśliwym człowiekiem. Mam kochającą rodzinę, która jest dla mnie wszystkim, dzięki mojej mamie tutaj jestem. Mam kochanych przyjaciół, którym wiele zawdzięczam, to z nimi przeżyłem  jak na razie najlepsze chwile, to z nimi mogę się śmiać i smucić. To z nimi mogę robić wszystko i nic, to oni będą ze mną gdy będę potrzebował pomocy. To oni wiedzą o mnie najwięcej.
Przyjaźń.
"Przyjaciel to taki dziwny człowiek. Wszystko o Tobie wie, w szczegółach, a mimo to bardzo Cię lubi"
                                            Jest przy mnie również "ta osoba" jest nią Patrycja. Dziewczyna, która uszczęśliwia mnie zwykłymi prostymi gestami, to jest właśnie piękne, że osoba, która wypełnia Nasze serce potrafi zwykłą drobnostką poprawić Nam humor, dać poczucie szczęścia. To przychodzi jak piorun, huragan czy grad z jasnego nieba. (DLACZEGO w tej a, nie innej osobie - to jest zagadką niewytłumaczalną. Czasem nie postrzeżenie ..i już nie wiesz nawet kiedy TO nastąpiło? Serce wypełnia myśl o.. obiekcie naszych uczuć, marzeń i pragnień. W ciągu jednej chwili Nasze życie może wkroczyć niesamowita ilość szczęścia, pozytywnej energii. Tak właśnie w moje życie wkroczyła jeszcze większa ilość szczęścia.
                             "A gdy nasze wargi się zetknęły, wiedziałem, że gdybym nawet dożył setki i zwiedził wszystkie kraje świata, nic nie da się porównać z tą jedną chwilą, gdy po raz pierwszy pocałowałem dziewczynę moich marzeń, i byłem pewny, że moja miłość będzie trwała wiecznie"
                                                            Uczciwie mogę powiedzieć i nazwać się szczęśliwym człowiekiem, i mam nadzieję, że szczęście będzie utrzymywać się przez całe moje życie, bo gdy jesteśmy szczęśliwi, to możemy wiele zdziałać, czujemy się spełnieni, a Nasze życie jest czymś pięknym.

Starajmy się doceniać to co mamy. Człowiek często nie docenia małych szczegółów, które mogą poprawić mu humor, starajmy się cieszyć każdą chwilą, bo życie jest zbyt krótkie aby się smucić i narzekać.
Tyle ile damy, tyle dostaniemy.

A Wy, czy jesteście szczęśliwi?  Doceniacie to co macie?

9 komentarze:

  1. Napisałeś o bardzo ważnej rzeczy, o szczęściu o którym często zapominamy, że kryje się w drobnych gestach. Naprawdę świetnie piszesz i oby tak dalej. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wpis Piotruś . :* Cieszę sie ze jesteś szczęśliwy , że masz kochającą rodzine , prawdziwych przyjaciół i " tą osobę" . Ja jeszcze nie spotkałam takich ludzi , Nie mam z kim porozmawiać , opowiedzieć o swoich problemach , wyjawić swoje tajemnice które chcę wyrzucić z siebie . Nie mam nikogo , Ale mam nadzieje ze to sie wkrótce zmieni , bo trudne jest życie bez takich bliskich osób . Doceniam każda chwile mojego życia chociaż wiem ze jest one chujowe . Chciałabym cię poznac .Mieszkamy niedaleko . Żyje z nadzieją , ze spotkam tak zajebistego człowieka jak ty .kckc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kiedyś trafi na osobę, do której będzie mógł się przytulić, porozmawiać, pocałować. Strzała amora uderzy w każdego, tylko to przyjdzie z czasem, nagle, znienacka.
      ;)

      Usuń
  3. ślicznie to ubrałeś w słowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku cudowny i prawdziwy post nigdy nie widziałam takiego chłopaka zawsze wydawałao mi sie że liczy sie u dziewczyny fajna dupa i cycki a jednak są wyjątki u chłopaków . będe czytała twojego bloga już mi sie spodobał ! ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dużo takich facetów, ale tacy są na wyginięciu tak samo jak szanujące się dziewczyny.
      Cieszę się, że się spodobało ;)

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że będziesz dalej tak pisał. Spodobało mi się :) Cieszę się, że jesteś szczęśliwy. Niestety muszę ci powiedzieć iż nie każdy w swoim życiu znajduje szczęście i przyjaciół, oraz "tę osobę" :( Pozdrowionka :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobała mi się twoja notka i cieszę się Twoim szczęściem, aczkolwiek mam jedno pytanie. Bez dziewczyny ( Patrycji) nie byłeś szczęśliwy? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłem szczęśliwy, choć nie do końca, jednak wewnątrz czułem jakąś pustkę.
      Pozdrawiam :)

      Usuń

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author

Blogi