Nowy etap.

Wczoraj nastąpił nowy rok szkolny. Dla większości z Was jest to wielka katorga, bo komu się chce wstawać z samego rana i zapieprzać do szkoły, w której trzeba siedzieć po kilka godzin, gdzie nauczyciele na większości przedmiotów tak naprawdę mówią o jednym i tym samym, a połowa rzeczy tak naprawdę nie przyda nam się w życiu lub w tym kierunku, w którym my chcemy iść.

Ja chodzę do szkoły dla dorosłych, czyli nie mam już tej frajdy co kiedyś, czyli wspólnych klasowych wypadów, poznawanie zwariowanych ludzi, z którymi wiele można zrobić, pośmiać się czasem na lekcji, zgarnąć od jakiegoś nauczyciela opierdziel, tych sprawdzianów gdzie każdy się na siebie patrzy i liczy na to, że kolega lub koleżanka mu pomoże. 

Niby szkoła to wielka udręka, ale gdyby spojrzeć na to z innej strony, to jednak dzięki tej szkole poznajemy wielu wspaniałych ludzi, tam po części kształtuje się Nasz charakter itp. Podejmowałem już nie raz pracę i jednak tęskniłem za ławką w szkole, tam się o to nie martwiłem, niedługo przyjdzie taki etap w moim życiu, że jednak sam będę musiał się utrzymać, z własnych zarobionych pieniędzy, a czasu na przyjemności będzie coraz mniej, a to właśnie w szkole możemy pozwolić sobie na więcej zabaw itp.


Możecie mi wierzyć lub nie, ale jednak zatęsknicie za szkołą, tak jak ja teraz tęsknię. Gdy do niej chodziłem, to czułem się jakbym musiał chodzić tam za karę, a teraz z wielką przyjemnością posiedziałbym w klasie i podyskutował na jakiś temat. 

Wbrew pozorom to jednak szkoła nie jest taka zła, bo naprawdę przynosi Nam wiele niezapomnianych chwil, do których będziemy wracać przez całe życie!

Zazdroszczę tym, co poszli do nowej szkoły, nowe znajomości, nowy etap w Waszym życiu.

Myślcie o przyszłości, bo czasem jest na to za późno i przez własne błędy trzeba wiele nadrabiać.

Życzę Wam wiele dobrego w tym nowym roku szkolnym, abyście się odnaleźli w nowej szkole, aby Wasze oceny były jak najlepsze, a znajomi byli jak najbardziej zwariowani.

Powodzenia:)

3 komentarze:

  1. Owszem nie lubię chodzić do szkoły, ale nie jest tak źle jak w więzieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest tak źle ;) Kiedy kolejna notka ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 razy co roku zmieniałam szkołę, ale na żadną nie narzekam ;3

    OdpowiedzUsuń

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author

Blogi